L'empresa veterinària Calier ha donat un total de 50 ordinadors.
Les escoles de les Franqueses comptaran amb nou material informàtic gràcies a l'empresa Calier, membre de l'Associació. L'empresa ha fet un donatiu de 50 ordinadors, 25 dels quals seran per al Consell Comarcal del Vallès Oriental i 25 els ha recollit l'Ajuntament per repartir-los a les escoles d'educació infantil i primària del municipi als alumnes que més els necessitin.
La Directora de Projectes Estratègics de Calier, Tamara Díaz-Varela, ha destacat la donació com "la manera de col·laborar amb el nostre entorn més proper, ajudant als nens del mateix municipi on tenim la seu que tinguin les eines necessàries per seguir la seva formació a partir del pròxim mes de setembre".
El passat 17 de març es va celebrar l’Assemblea General de l’Associació. La reunió va ser oberta a socis i no socis de les empreses ubicades als tres Polígons del municipi.
La situació epidemiològica del municipi determina l'adopció de mesures especials de contenció de l'activitat laboral i social per frenar la transmissió del virus Covid-19.
El Reial Decret Llei 26/2020, de 7 de juliol, publicat al BOE prorroga un seguit de mesures socials d’ajut aprovades en RD anteriors, alhora que inclou importants mesures per al transport.
Seguiment de les obres les quals s'espera que acabin abans de l'estiu.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i publicitat d'interès. Al continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra Política de galetes